پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3362
-
الف
+

«دلِ خوش» به پیش‌تولید رسید

مجموعه تلویزیونی «دلِ خوش» به‌زودی به مرحله پیش‌تولید می‌رسد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری فارس، حامد افضلی نویسنده سریال‌های تلویزیونی، درباره سریال «دلِ خوش» و پایان نگارش این سریال گفت: این سریال در ۵۰ قسمت برای شبکه پنج سیما به نگارش درآمده است. مدتی‌است که کارگردان انتخاب شده و هنوز تهیه‌کننده مشخص نیست، اما مرحله پیش‌تولید به‌زودی آغاز می‌شود.

وی درباره طولانی شدن پروسه نگارش این سریال نیز گفت: پروسه نگارش طولانی نشد، بلکه از زمانیکه شروع به نگارش این سریال کردم چند مدیر در شبکه پنج سیما تغییر کردند و الان که آقای رضوانی روی کار آمده بنا دارد تا این سریال را به طور جدی دنبال و به تولید برساند.

افضلی ادامه داد: این سریال اپیزودیک است و در هر قسمت یک قصه دارد، اما شامل یک قصه عاشقانه ادامه‌دار با شخصیت‌های ثابت است و سایر اپیزودها بازیگرهای مهمان دارد.

این نویسنده در ادامه بیان داشت: قصه «دل خوش» پیرامون خانواده‌ای است که در شرایط مالی قرار می‌گیرند که مجبور می‌شوند در روستایی ساکن شوند و در ارتباط با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تا حدودی فانتزی را پدید می‌آورد. این سریال در یک فضای شاد و امیدبخش است و کارهای قبلی این کارگردان نیز در چنین فضایی بوده است. هرچند باید در جلسه‌هایی با کارگردان صحبت‌هایی صورت بگیرد و با نظرات وی تغییراتی را در بازنویسی انجام دهم.

ه خ/م گ

نظر شما
ارسال نظر